10 قدم برای آرامش
sarigalin
اجتماعی - خبری - فنی - شهر سازی

 

Ten cheap shortcuts to good health

Sep 25, 2011 at 04:30
Views (29559) | Print | 29 Discussion Forum | Send to friend | Add comment |
 
 
 
 
By realbuzz.com

بار
    
سلامت

ده کلید های میانبر ارزان برای سلامتی خوب
سبتامبر 25 ، 2011 در 04:30
نمایش ها (29559) | نسخه قابل چاپ | 29 انجمن | ارسال به دوست | اضافه کردن نظر |


    
سهم
    
سهم
    
قدرت امتیاز
    
مانند

توسط realbuzz.com
تناسب اندام در خانه

اگر عضویت در ورزشگاه گران قیمت از محدوده قیمت خود را ، اما در عوض بسیاری از راههای دیگری برای دریافت مناسب به صورت رایگان وجود دارد. سعی کنید ترکیب ورزش را به روال منظم خود را از طریق فعالیت های روزمره از قبیل کار در باغچه و کارهای خانه ، و فعالیت آزاد مانند پیاده روی ، دویدن یا دوچرخه سواری در شکل باقی بماند. برای کسانی که علاقه داشتن به ورزش مانند یوگا یا پیلاتیز ، ممکن است کمک کننده به گرفتن یک کلاس چند به کارشناسی کارشناسی ارشد اصول اولیه و سپس شما می توانید همچنان به تمرین در منزل به صورت رایگان به شمار.

ایجاد یک آرشیو دستور العمل سالم

در پخت و پز سالم شروع کنید ، اما نمی توانیم به سرمایه گذاری در یک کتاب آشپز خوب؟ با تشکر از شگفتی های اینترنت شما لازم نیست به پوسته از هر پول برای ساختن یک مجموعه ای از دستور العمل های. با بسیاری از وب سایت از غذا به دستور العمل های سالم غذا خوردن در بودجه ، شما تضمین شده است برای پیدا کردن چیزی را با توجه به سلیقه خود و محدوده قیمت بدون نیاز به صرف یک پنی.

تمرین تنفس عمیق

این برنامه رایگان ، آن را غیر قابل اجتناب است و ما هر روز آن را انجام دهد ، اما آیا می دانستید که عمل ساده تنفس می تواند کمک به سلامتی خود را برای تقویت می دانید؟ تحقیقات نشان داده است که yogic تکنیک های تنفس عمیق می تواند کمک به مردم موثرتر مسئولیت رسیدگی به افسردگی ، اضطراب و استرس و همچنین تحریک کننده سیستم لنفاوی به طور موثر مقابله با سموم. سعی کنید یادگیری و تمرین تکنیک های تنفس عمیق به طور منظم به بهبود سلامت جسمی و روحی خود را به صورت رایگان کنید.

صرف وقت با دوستان

گذراندن وقت با دوستان خود فوق العاده است برای سلامت شما ، با تحقیقات نشان می دهد که داشتن یک شبکه اجتماعی قوی می تواند به شما کمک کند زندگی می کنند طولانی تر و کاهش احساس افسردگی و استرس است. اگر شما فکر می کنم که شما می توانید یک زندگی اجتماعی را ندارند ، راه های بسیاری وجود دارد شما می توانید زمان را با دوستان به قیمت ارزان در صرف. به جای خوردن یک رستوران ، سعی کنید مصرف نوبت به طبخ هر یک از دیگر وعده غذایی ارزان و سالم است. متناوبا ، برنامه ریزی یک شب فیلم به جای سفر به سینما ، و سهام بر فیلم های کمدی برای افزایش اندروفین شما.

مقدار زیادی نوشابه از آب

یکی از ارزانترین و ساده ترین راه برای بهبود سلامت خود را با بالا بردن مصرف خود را از مایعات است. در حالی که هیچ راهکار قطعی برای شما تا چه حد باید نوشیدن یک روز وجود دارد ، مهم است و نه صبر کردن تا زمانی که شما تشنه برای نوشیدن در این زمان شما در حال حاضر کم آبی هستند. برخی از مزایای نوشیدن آب بیشتری عبارتند از : افزایش سطح انرژی ، بهبود هضم غذا ، احتباس آب کمتر و رنگ بهتر است. جایگزین کردن نوشیدنی های شیرین با آب شدن کمر و کیف پول خود را بهره مند شوند.

انتخاب کردن برای رشد تولید در منزل

گرفتن قسمت های روزانه میوه و سبزی توصیه می شود خود را گاهی اوقات می تواند کار گران ، پس چرا گزینه ارزان تر و سالم را ندارد و رشد محصولات تازه خود را؟ اگر شما دارای انگشتان سبز ندارند ، سعی کنید از محصولات فصلی حداقل خرید در صورت امکان کاهش هزینه ها ، و یا بازدید از بازار کشاورزان محلی شما به سهام تا تازه ، میوه و سبزیجات ارزان و سالم و حمایت از کشاورزان محلی خود را بیش از حد.

آیا حمام

اگر شما علاقه داشتن به یک pampering کمی در ارزان ، شما نمی تواند انجام دهد خیلی بهتر از خوب ، حمام آرامش بخش. در حالی که بسیاری از ما از حمام کردن به عنوان یک فعالیت تابعی فکر می کنم ، غوطه ور شدن در وان در واقع دارای مزایای بسیاری در خارج از شما پاک. با در نظر گرفتن زمان به خیس خوردن در یک حمام آب داغ دارای مزایای بسیاری روانی برای شروع ، کمک به فرد را وادار به تمدد اعصاب و آرامش ذهن. با این حال ، آن را نیز می توانید به تحریک گردش خون و استراحت ماهیچه های دردناک یا خسته کمک کند.

بیشتر خواب

اگر شما به طور منظم به کمتر از هشت ساعت خواب شب ، بیشتر بسته چشم می تواند یکی از بهترین (و ارزان) گام برای رسیدن به بهبود سلامت شما. نه تنها می تواند خواب کافی به شما کمک کند زندگی می کنند طولانی تر ، تقویت حافظه و بهبود سلامت قلب است ، اما فقدان خواب برای افزایش اشتها ثابت شده است ، منجر به افزایش وزن ، افزایش مصرف غذا های ناخواسته و گران تر صورتحساب خرید می شود.

کاهش گناهی خالی خود را

این که آیا دوست دارید به افراط بیش از حد بسیاری در چند لیوان شراب ، به takeaways معتاد ، یا یک عادت سیگار کشیدن ، فرار از این عادات ناسالم و گران قیمت به شدت می تواند هر دو سلامت خود و امور مالی را بهبود بخشد. سیگار و الکل بدنام گران ، و همچنین به عنوان علل اصلی سکته مغزی ، سرطان و پیری زودرس هستند ، بنابراین قطع به همان اندازه که شما می توانید یا هنوز بهتر ، برش از این گناهی خالی به طور کامل امتحان کنید.

تمرین کنترل پروتئین

با بخش های رستوران به طور فزاینده ای بزرگتر ، بسیاری از ما بزرگ شده اند استفاده می شود برای خوردن وعده های بزرگتر از ما در واقع نیاز است. این امر نه تنها ما را در معرض خطر چاقی و مشکلات سلامت قرار می دهد اما آن را نیز می تواند به میزان قابل توجهی اضافه کردن به صورتحساب های خرید. به جای خوردن تا زمانی که شما به پشت سر هم مناسب ، سعی کنید برای جلوگیری از غذا خوردن در اولین نشانه های پری و منجمد هر پسماندهای برای یک روز دیگر. اگر شما هم نگران هستید که بخش های کوچک تر نمی خواهید در تمام طول روز را حفظ خواهد کرد ، سعی کنید بارگذاری بر روی دستگاه گوارش کم مصرف غذاهایی مانند جو دوسر ، لوبیا و ماست که کمک خواهد کرد که شما احساس می کنید فولر برای طولانی تر.

ادامه مطلب در realbuzz.com :

realbuzz در توییتر
غذا خوردن سالم در بودجه
ده چیز تعجب آور که سلامت شما را تقویت می

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:, توسط reza |

به سايت ما نمره بدهيد

انتخاب كنيد